Markkinointi murroksessa Spinno WAKE UP -tilaisuudessa

Toimistonomadinakin tunnettu Janne Saarikko, Ekana Innovation, kävi perjantaina 8.10. Spinno WAKE UP -tilaisuudessa herättelemässä Spinnon asiakasyrityksiä teemalla “Markkinointi murroksessa – unohda Kotler”. Mieleenjäävää Jannen esityksessä oli erityisesti intohimon tärkeys kaikessa tekemisessä sekä Oikeiden Superlatiivien tunnistaminen ja myyminen asiakkaille. Tärkeää on Jannen mukaan myös “Ensimmäisyys” – jokin, joka saa asiakkaat fanittamaan yrityksen tapaa toimia.   

Esitys keräsi runsaasti keskustelua mm. markkinoinnin suhteesta mainontaan ja koko liiketoimintaan. Voidaanko peräti jo sanoa, että liiketoiminta on markkinointia ja päinvastoin?

Spinnon hautomoyrityksistä intro-esittäytymisen tekivät Kai Mäkelä, Fluido Oy, ja Mari Parviainen, Relationship Games Oy.

Palautetta tilaisuudesta:
– Jannen puheenvuoro oli loistava
– Kerrankin ihan hyvä keskustelu markkinoinnista

– Mitä jäi aamusta mieleen: ensimmäisyys, ketterien yritysten verkosto, intohimo, asiakaslähtöisyys

Tilaisuuden videointi

Jaa artikkeli:
Facebook Twitter Linkedin
Kategoriat: Spinnon uutiset. Sisältää asiasanat , , .

Leave a Reply

Your email address will not be published.